Saturday, June 21

Hit a pole...撞柱子

"Wah, it is a nice church"
"Why it look different with others church??"

PANG!!! 
Oh gosh!! %##&^*%%


My head hit a pole. After played basketball game, I was walking back toward to bus stop. On the way, a beautiful church was attracted my attention; I watching the church when I keep walking, suddenly a sound PANG!! and I felt very dizzy and numbness and pain. OH My Dear! I hit off the pole, it is so awkward , i can't believe that the thing which i thought only happened in movie really happened on me. My head started blooding and followed by my mouth and teeth. Now I know, what show on movie can really happened in our real life.

过程犹如电影情节,因为被教堂的建筑设计吸引,我把所有的注意力都关注在教堂那儿,但同时候我的脚一直前行。突然间,‘邦’一声眼前一黑,我撞上了前面的柱子。以我步行的速度和那柱子的硬度,这一撞非同凡‘响’。我的头开始很眩,头脑空白一片,然后就觉得很痛很痛。额头开始流血,然后嘴巴也开始流血,最后牙齿也流血了。哈哈,我真的没想到,这样完美的电影情节会活生生地发生在我身上。那时候我还跟我身边的朋友开玩笑说:“我和上帝的意见不和,看来他要惩罚我一下吧。。。哈哈哈” 朋友们,下次走路要小心哟,走路不带眼,很容易撞柱子的咯!

9 comments:

Anonymous said...

“我和上帝的意见不和,看来他要惩罚我一下吧..
哈哈哈。。
这句好!
不过,流血?酱够力啊?那只是什么做的?

Axxu said...

哈哈。。。只有信神的朋友相信神在惩罚我。

Susutta肥安 said...

奇怪的是,干嘛你朋友看着你撞电杆都没有啦你一把呢?难道他和上帝Pakat了?:p

Axxu said...

不是啦,我朋友走在我前面没看到我撞柱子。人是上帝的仆人而已,那里可以pakat的!

Anonymous said...

好心痛,下次走路要帶眼睛

Anonymous said...

你走路有酱快没有?撞到酱,那不就一定黑青咯?走样了吧。。。

Axxu said...

我还很靓仔!:p

Anonymous said...

哈哈,帅哥,这么不小心啊!没想到
你也会有这样的一天。。。哈!向来注重形象又做事谨慎的你,突然撞上柱子,还要在脸上贴膏药布,什么形象都没了,你的心灵一定很“受伤”吧!~莲

Anonymous said...

漫画是谁配上去的,很传神的呀!

都流血了,看来撞得是不轻呢。

最无辜的是那根柱子,好好的站在那里,居然被你撞。

对了,它没事吧。

呵呵呵

丹丹