Tuesday, March 11

My blog been attacked..我被攻击了

In the post titled "Why MCA lost" an anonymous put a virus in my comment and try to affect my computer. I am so disappointed the action that he/she done. If he is a MCA supporter, he just spoil again and again MCA image. Your action will spoil the stability of our country and it is unacceptable. Why you want to use this kind of method to attack me? Don't you know that if other people open the link will affect their computer also? Why you want to hurt people like that, irresponsible, unreasonable and can't bring any benefit to both of us. Attack people is not our culture, no matter who you are! We love peace and harmony! I critic MCA because wanna to bring a general message to them, if you think I am wrong or over, please talk to me and correct me, I am happy to accept any kind of discussion. This is the way to improve ourself, not fight underground with dirty way. If you really love MCA, please don't spoil their image again, it is not heroic anyway, it just make more and more people look down at MCA's supporter behavior.

我的部格落被匿名人放病毒!我想告诉这位朋友,你是在伤害马华,不是在帮他们。你的行为是在搞破坏,不是在建设,难道这是我们君子应有的文化吗?你这样做会让人怎样看待马华支持者的小人行为呢?若你觉得我说错了可以用文明的方法矫正我,反驳我,甚至可以骂回我,我无限欢迎。我的批评只想马华有所改革,点出问题以便走更长更稳的路。我的原则是无论任和政党只要批评能让它了解民生的话,我都会讲。这位朋友如果真的爱马华,那就请别再让马华因为你这不理智的行为再受伤害。我可以原谅你,但你别忘记你的行为不只会伤害我,也可以伤害其他无辜的点击病毒的人,你真的对的起良心?请想想后果吧,别因一时之气而换来一生的骂名。你的行为让我非常失望。

No comments: