Saturday, October 13

Friday simple life...简单生活

Time passing slowly and slowly. One week again in Edinburgh. Since I have settled down and my life just like store in a programme. I just almost repeat it everyday or weekly,it is systematic. The diary life here is very simple, nothing amazing or spacial, just keep working hard in learning and living, but it is very meaningful to me; at least I really know how to face the truth and myself, as we known : Less is more... 好久没过这样规矩的平淡生活了,这里并没有所谓的紧张,也没有精彩绝伦;只有学习和普通生活。但对我来说意义非凡,感觉这生活很如实,真正地面对着自己的生活。睡觉,饮食,上学,洗衣,打扫。。。生活不是就那么的简单吗?





5 comments:

咖菲猫 said...

jian dan de shenghuo is very very good.
简单有简单的好.............
可是你的生活看在别人眼里一点也不简单啊!!!
很长的路, 也是很辛苦的路!!!

希望你加油加油!!!1

Axxu said...

比起我在马来西亚繁忙的生活,这里我的确悠闲不少。我的世界变大了,但生活圈子却相对的变小了。现在唯有调整自己,投入去这个全新的环境咯。h

天妃 said...

很久没联络你,忽然才知道你去了英国。。。
有点吓到,不过也蛮羡慕你呢!要加油哦!!

Axxu said...

谢谢您的加油天妃。请问您可让我知道您是谁吗?

im_shy said...

eh so cute la the scottish boys... kenalkan saya??? hahaha